I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, February 2, 2011

PENCURI

Ku nantikan Cinta Terinadah Anugerah DariMu.
Temukan Aku.


* memang Allah sengaja menemukan kita dengan orang yang salah supaya kita dapat menjadi penilai yang baik.

* memang Allah sengaja menemukan kita dengan orang yang salah supaya kita sedar bahawa kita hanyalah makhluk yang sentiasa mengharapkan pertolongan Allah.

* memang Allah sengaja menemukan kita dengan orang yang salah supaya kita dapat kasih sayang yang terbaik khas untuk diri kita.

* memang Allah sengaja menemukan kita dengan orang yang salah supaya kita sedar bahawa Allah Maha pemurah dan penyayang kerana mengingatkan kita bahawa dia bukanlah pilihan yang hebat untuk kita dan kehidupan kita pada masa depan.

* memang Allah sengaja menemukan kita dengan orang yang salah supaya kita dapat mengutip pengalaman yang tak semua orang berpeluang untuk mengalaminya.

* memang Allah sengaja menemukan kita dengan orang yang salah supaya kita jadi manusia yang hebat jiwanya.

* memang Allah sengaja menemukan kita dengan orang yang salah supaya kita lebih faham bahawa cinta yang terbaik hanya ada bersama Allah.

* memang Allah sengaja menemukan kita dengan orang yang salah supaya kita lebih mengenali kahidupan yang tak selamanya kekal.

Sesungguhnya Cinta Yang di anugerahi dariMu adalah Satu CINTA terindah
menjadikan kami bermain teka-teki untuk diri sndiri,sling memohon padaMu
agar hati kami sama2 dijaga olehMu dan dengan KetentuanMu ku pohon
agar insan yang memberikan debar itu adalah insan Terhebat DIJALANMu yang
membawa kasih dari SYURGA.


Tapi pada saat ini diri ini masih lagi mncari PENCURI yang sebenar. Moga segala urusanku dipermudahkan olehMu. Mencari seorang insan yang mencintaiMu melebihi diriku bukan mudah, namun harapan yang ade pada kudrat seorang insan yang masih lemah agar diperkenankan olehMu.. Semoga insan itu melabuhkan Cintanya Kepadaku setelah mendapat Cinta dariMu. Semoga juga ak mnjadi seorang insan yang muhasabah kpd Mu serta istiqamah dalam melakukan setiap perkara dijalanMu. Amin Ya Rabbal Alamin. :)


Pencari Sinar.

No comments:

Post a Comment